2010/05/25

Разчупи Връзките с Твоята Минала Война!

Анна Тейт е една от нашите ключови лидери тука в църквата на Слава.Тя не само пастирува пророчески,но тя пътува и води молитва за мен.Нейният сън наистина ни говори и показва как се адаптираме ние в нашето воюване.
Ето нейният сън:
Седмица преди да отида и посетя моята дъщеря, аз имах сън.Моите деца бяха малки в съня,може би първи и втори клас. Обстановката беше в гориста местност,изолирана и сенчеста. Ние плувахме в малък воден обект,поточе или рекичка,и преследвача или нападателя дойде.Аз не чувствах( разпозната с моите чувства) опасността която беше свързана с присъствието на другият човек, нападателят. Ние започнахме да се бориме с този човек с всичко,което беше в нас да се запазиме.Ние винаги воювахме във водата,никога на земята.Ние бяхме наранени на нашите страни,и започвахме да кървиме но ние продължихме битката.В края на борбата сегашния нападател беше напуснал и един нов щеше да дойде и битката започваше отначало отново.В края на няколкото цикъла на борба,аз забелязах,че ние всички имахме хриле надолу и от двете страни между нашите подмишници и нашите кръстове.Моите деца не можеха тогава да плуват и стояха под водата. Събудих се и бях разстроена.
Този сън показва на нас,че ти можеш да бъдеш използван за противоречие в една област където ти не си само адаптиран но живееш в условие на война, винаги воюващ и никога почиващ.Друг важен аспект в съня е как в определена възраст,тя и нейните деца опитаха нараняването и се научиха да живеят в и с нараняването.Господ е казал,” Аз ще ти помогна да влезеш в почивка от войната и нараняването на твоето минало.”
Забележете,че нейните деца ще живеят под водата.Някои борби и травми карат нас да потопяваме нашата истинска индентичност.Господ е казал,”Разчупи връзките с твоята минала война и ми позволи да разработя твоята индентичност за в бъдеще.Не позволявай на твоята минала травма да предизвика твоята истинска индентичност да бъде потопена.”
Винаги изпращайте вашите сънища.Ние имаме тим,който оценява и разглежда това,което Господ ви показва в твоя сън.



Благословения,
Чък Д. Пиърс

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове