2010/05/31

Действащ в мен

Защото Бог е, Който, според благоволението Си, действува във вас и да желаете това и да го изработвате. /ФИЛИПЯНИ 2:13/
Според един друг превод този стих гласи: “Бог е, Който работи вътре в нас...”

Обичам да разглеждам паралелно Филипяни 2:13 и
І Йоана 4:4: “...по велик е Онзи, Който е в теб (т.е. мен) ....” Бог е в мен!

Какво прави Бог в мен?
Той работи в мен.
Над какво работи?
Да желаем и да действаме според благоволението Му.
Кое е благоволението Му?
Волята Му е да имам всичко, което Божието Слово казва, че мога да имам и да правя всичко,
което Божието Слово ми казва, че трябва да правя. Бог ме прави способен за това!

Бог е в мен и моят дух се радва. Сърцето ми е доволно, че мога да позволя на Бога да работи в мен, да определя посоката ми и дори да действа в още по-голяма степен в живота ми.

Как мога да сторя това?
Първо, когато повярвам в сърцето си, че Бог е там и че Божието Слово е истина.
Второ, аз мога дързостно да изповядам това с устата си, защото няма да се радвам на реалността на онова, което Словото казва, че ми принадлежи, ако не го изповядам с устата си.
Библията учи, че “...със сърце вярва човек ... и със уста прави изповед...” (Римл. 10:10).

Изповед: Бог е в мен. Бог работи в мен. Бог действа чрез мен.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове