2010/05/28

Законът на живота

Защото законът на животворящия Дух ме освободи в Христа Исуса от закона на греха и на смъртта. /РИМЛЯНИ 8:2/
През 1908 година д-р Джон Г. Лейк заминал като мисионер за Африка.

В неговия район вилнеела смъртоносна епидемия, която причинявала подутини по тялото. Стотици починали. Той се грижел за болните и погребвал мъртвите. Накрая британците изпратили кораб с помощи и
лекарства, а така също и лекарски екип. Докторите повикали Лейк на борда и го попитали:

- Какво използвате като предпазна мярка?
- Господа, - отвърнал Лейк - аз вярвам, че законът на животворящия
Дух в Христос Исус ме освободи от закона на греха и смъртта. И докато ходя в светлината на този животворящ закон, няма да бъда заразен с никакъв вирус.
- Вие по-добре взимайте предпазни мерки - казали лекарите.
- Не, - отговорил Лейк, - но мисля, че ще се съгласите да проведете с
мен следния експеримент. Вземете пяна, която излиза от белите дробове на мъртвите и я изследвайте под микроскоп. Ще откриете всеоще живи бактерии след настъпването на смъртта. Сложете ги после върху дланта ми и отново ги изследвайте под микроскоп. Ще установите, че вместо да останат живи, те веднага умират. Лекарите провели този експеримент и Лейк се оказал прав. В отговор на тяхното удивление, той казал:
- Това произвежда законът на животворящия Дух в Христос Исус.

Изповед: Законът на животворящия Дух ме освободи в Христа Исуса от закона на греха и смъртта.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове