2010/05/15

Какво да кажем за Йов?

И Господ преобърна плена на Йов, когато той се помоли за приятелите си; и Господ даде на Йов двойно колкото имаше по-напред. /ЙОВ 42:10/

- Но ти забравяш, брат Хегин, че Бог даде на Йов болестта - ми каза
някой.
- Не, не Бог, а дяволът.
- Да, но Бог му позволи.

Не Бог беше източникът за проблемите на Йов. Бог може да ти позволи да ограбиш бензиностанция (ти имаш свободна воля), но Бог няма да изисква от теб да направиш това.

Всъщност Бог е дал “разрешително” на дявола само дотолкова, доколкото ти позволиш на Сатана да те атакува. Сатана е богът на този свят (ІІ Коринт. 4:4) и ти живееш на неговата територия. Самият Йов отвори врата на дявола чрез страха си. Йов каза: “Защото онова, от което се боях, случи ми се, и онова, от което треперех, дойде върху мене.” (Иов 3:25).

Много библейски учители са единодушни, че действието в цялата книга Йов обхваща период от 9 до 18 месеца. След това Бог премахна плена на Йов. Следователно, когато Йов беше болен, той беше в плен на дявола.

Бог обаче преобърна плена му! Бог даде на Йов двойно повече от това, което имаше в началото. Това е Божие дело!

Изповед: Бог преобръща плена ни! Той не ни оковава във вериги. Бог ни освобождава! Чрез Исус аз съм свободен! Аз никога няма да приемам болестта и немощта като дадени от Бога! Знам откъде идват те и им се противопоставям!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове