2010/07/12

Важно съобщение до всички!!!!!!!!!!!!

Message


Моля, предайте това предупреждение на всички!



Трябва да бъдете бдителни по време на следващите няколко дни. Не отваряйте съобщения с прикачен файл, озаглавен "Пощенска картичка от Hallmark", независимо от това кой го е изпратил до вас. Това е вирус, който отваря IMAGE карти, от които "изгаря" целият твърд диск C на вашия компютър.



Този вирус може да бъде получен от някого, който има вашия е-мейл адрес в неговия списък с контакти. Затова е добре да изпратите имейл до всичките си контакти. По-добре да се получи това съобщение 25 пъти, отколкото да получите вируса и да го отворите!



Ако получите мейл, наречен "картички", дори ако то е било изпратено от ваш приятел, не го отваряйте! Изключете компютъра си веднага. Това е един от най-лошите вируси, съобщава и CNN.



Той е класифициран от Microsoft като най-разрушителният вирус досега . Този вирус е открит от McAfee вчера и все още не е открит анти-вирус. Този вирус просто унищожава сектора на твърдия диск, който съхранява цялата ви необходима информация.
Копирайте това съобщение и го изпратете на вашите контакти. Предупреждавам всички !!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове