2010/07/16

Изобилно снабдяване

И винаги нека казват: Да се възвеличи Господ, Който желае благоденствие на слугата Си. /ПСАЛМ 35:27/

Има още нещо, което Господ ми каза по време на видението през февруари 1959. То не беше само за моя полза, но и за твоя.
Той каза: ”Ако се научиш да следваш това вътрешно свидетелство във
всички области на живота ти, Аз ще те направя богат. Аз искам да те напътствам във всичките сфери на живота ти - както финансовата, така
и духовната. Не съм против, децата ми да бъдат богати. Против съм това да бъдат алчни.” (Някои хора мислят, че Господ се интересува само от духовния им живот, а Той се интересува от всичко, от което се интересуваме ние.)
Господ направи точно това, което каза, че ще направи - Той ме направи богат. Милионер ли съм? Не, не това означава думата “богат”. “Богат”
означава пълно снабдяване. Това стана, понеже се научих да следвам водителството на Святия Дух - това водителство достигаше до мен чрез
вътрешното свидетелство. Бог ще направи богат и теб, ако се научиш да слушаш вътрешното
свидетелство! Исус ми каза във видение: “Сега иди и научи людете Ми, как да бъдат водени от Духа Ми.”

Изповед: Духът на Бога ме води във всички сфери на живота ми. Той ме води в духа за духовните неща и за финансовата област. И аз слушам вътрешното свидетелство.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове