2010/07/19

Вътрешни сигнали

Кой е турил мъдрост в душата? Или кой е дал разум на сърцето?
- ЙОВ 38:36

През втората половина на 60-те години Бог ни водеше чрез вътрешно
свидетелство да се преместим в Тулса, Оклахома. От 17 години
живеехме в Гарланд, Тексас и не възнамерявахме да се преместваме.
Всъщност, планувах да превърнем цялата си къща в офис (дотогава
като работни помещения използвахме гаража и бараката, които
имахме), дори при нужда да строим на наша земя.
После заминахме по работа в Тулса. Един приятел, в чийто дом бяхме
отседнали, ми каза: “Брат Хегин, трябва да се преместиш в Тулса. Аз
имам вече място за вас! Бях помолен да продада стария офис на брат Т.
Л. Осборн. Ела, искам да ти го покажа.” (Различни хора искали да го
купят, но сделката винаги се проваляла, така че сградата още стояла
празна.)
Честно казано, не бях особено заинтересуван. Но си помислих, че
трябва да отида просто от уважение към приятеля си.
В мига, в който пристъпих прага на сградата, дълбоко в мен сякаш
прозвуча сирена. Понякога вътрешното свидетелство е нещо подобно.
Трудно е да се опише, но знаеш, че то е в духа ти. Това беше Бог
потвърждавайки, че иска моето служение да бъде в тази сграда.

Изповед: Святият Дух обитава в духа ми. Мъдростта е във
вътрешните ми части. В сърцето ми има разум. И аз слушам
сърцето си.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове