2010/07/21

Бил и Марша Бърнс: Ново Начало, Нов Ден, и Ново Време

Пророчество от Бил Бърнс:

Аз ще напиша Ново Начало за Теб

„Ето, Аз казвам на теб, ново нещо ще направя Аз,” казва Господ. „Защото, Аз съм твоята гума, и съм Един който премахва от тебеширената дъска на твоят ум тези неща, които те възпрепястват. Аз съм Един, който почиства плочата да ти даде ново начало, нов ден, и ново време в който да живеем.”

„Аз съм Един, който с един силен удар на Моята ръка, може да премахне пречките, които връзват и държат теб. Аз съм един, който ви очиства от проблемите в миналото. И когато плочата е чиста и онези неща които са вредни са били премахнати, Аз ще напиша ново начало за теб; нов ден за теб; ново пророчество за теб; ново слово за теб.”

„И началото и откровението на това което Аз съм писал над теб, ти ще бъдеш ново творение; ново творение в Христос Исус, с нов житейски опит, нови цели и нова съдба. Аз ще те взема от ръката на дявола и ще те поставя в Моето Царство и ще преведа теб в това място на слава така, че твоят живот ще бъде пълен с Моето присъствие и Моята слава.”

Наблюдавай за Светлина

'Книгата, която съм написал за теб лично, ще те промени и ще трансформира теб.
Наблюдавайте за Моето взаимодействие в живота си когато светлината се отцепва напред и това което ти би могъл да направиш малки светлинни пръсквания в твоята духовна атмосфера-изведнъж ще донесе промяна.'

'Когато това се случи познай че Аз съм там; познай че Аз съм дошъл в този момент да те докосна и да разкрия на теб това което имаш желание да знаеш и да те избавя от това, което врагът носи срещу теб. Така, че наблюдавай за светлина, която е изпълнена със слава,' казва Господ на Славата.



Пророчество от Марша Бърнс:

В сладкото присъствие на Господа Аз можех да усетя Него дърпайки нас при Себе си така че ние да можем да разработим по-задълбочени взаимоотношения с Него. Той е наоколо да вземе нас на по-високо и по-дълбоко в нашето разбиране от това което Той прави в нас , около и чрез нас. Той търси места за жадуване за повече от Него, което Той може да запълни.

Филипяни 1:6: Като съм уверен именно в това, че Този , който е почнал добро дело във вас, ще го усъвършенствува до деня на Исуса Христа.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове