2010/07/21

Екипировката на християнина

А вие сте помазани от Светия и знаете всичко.
- І ЙОАН 2:20

Дори като новородено бебе в Христос, все още на болнично легло, аз
знаех определени неща чрез вътрешното свидетелство.
Например, един ден майка ми ми каза: “ Сине, не обичам да те
безпокоя, но нещо не е наред с Даб.” Даб, моят по-голям брат, беше
отишъл в равнината на Рио Гранде да търси работа. ( Тогава той беше
на 17 години.) Бяха кризисни времена. Мама не беше изпълнена със
Святия Дух християнка, но имаше свидетелство на вътрешно
безпокойство и опастност в духа си.
- Не зная, какво е това - каза тя - може да е в затвора.”
- Мамо - казах аз - зная това от няколко дни. Но Даб не е в затвора.
Животът му беше в опастност, но аз вече се молих и той ще се справи.
Даб е добре. Животът му е спасен.
След три дни Даб си дойде. Той не беше намерил работа, затова беше
решил да се прибере с един товарен влак. По това време много хора
правеха това. Един железничар го заловил, ударил го по главата и го
хвърлил от влака, който се движел с 100 км в час. Даб беше паднал по
гръб върху посипалия се чакъл отстрани на релсата. По чудо не си беше
счупил гърба, нещо, което сигурно щеше да стане, ако не знаехме за
това чрез вътрешното свидетелство и не се бяхме молели. Ние знаехме
това, тъй като бяхме християни.

Изповед: Аз съм помазан със Святия Дух и зная всичко.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове