2010/07/24

Научи се да слушаш

А когато дойде онзи, Духът на истината, ще ви упътва на всяка
истина; защото няма да говори от себе си, но каквото чуе, това ще
говори, и ще ви извести за идните неща.
- ЙОАН 16:13

Един мой приятел пастор беше претърпял три сериозни
автопроизшествия през последните десет години, при които бяха
загинали хора. Съпругата му едва останала жива, а той бил сериозно
ранен. И двамата били изцелени чрез ръката на Бога. Когато ме чу да
проповядвам, че човек трябва да се вслушва в духа си, във вътрешното
свидетелство, той каза: “Брат Хеген, всеки един от тези инциденти
можеше да бъде предотвратен, ако бях послушал вътрешната си
интуиция.”
Някои хора ще кажат: “ Не знам защо се случват подобни инциденти на
един добър християнин. Той е проповедник.”
Да, но е трябвало да се научи да слуша духа си точно така, както и ти
трябва да се научиш да се вслушаш в твоя дух.
Някои хора упрекват Бога като казват, че Бог върши тези неща. Но
както този проповедник каза: “Ако бях послушал вътрешната си
интуиция, че нещо ще се случи, аз щях да изчакам и да се моля, вместо
да казвам: „Зает съм, нямам време да се моля.“
Много пъти Бог иска да ни покаже определени неща. Ако бихме чакали
Него, когато получим вътрешно свидетелство, бихме си спестили
редица проблеми. Но нека да не се оплакваме и не се обвиняваме за
миналите си грехове. Нека отсега нататък да бъдем сигурни, че
следваме вътрешното си свидетелство. Нека се научим да
усъвършенстваме духа си, да се вслушваме в него и да му се
подчиняваме.

Изповед: Аз осъзнавам духа си, усъвършенствам го и се вслушвам в
него!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове