2010/07/24

Където е Той

Исус в отговор му рече: Ако Ме люби някой, ще пази учението Ми; и
Отец Ми ще го възлюби, и Ние ще дойдем при него и ще направим обиталище у него.
- ЙОАН 14:23


Исус започва поучението си в Йоан 14, говорейки за Святия Дух, Който
ни се дава: Исус и Отец, в личността на Святия Дух, идват да обитават
в нас.
В момента Исус с възкръснало тяло седи буквално отдясно на Отец.
Все пак Библията говори за Христос в нас, надеждата на славата.
Виждаш ли, Святият Дух в нас е причината, поради която Христос е в
нас.
Святият Дух каза чрез Павел: “Не знаете ли, че сте храм на Бога, и че
Божият Дух живее във вас?” (І Коринт. 3:16)
А в ІІ Коринтяни 6:16 четем: “Защото ние сме храм на живия Бог,
както рече Бог: "Ще се заселя между тях и между тях ще ходя; и ще
им бъда Бог, и те ще Ми бъдат люде".
Все още не сме проникнали в дълбочината на това изказване: Бог
обитава в нас!
Следователно, ако Бог обитава в нас, това е мястото, където Бог ни
говори - там, където е Той - в сърцата или духовете ни. Бог разговаря с
нас чрез духовете ни. Духът ни улавя това, което е от Святия Дух и го
предава на ума ни чрез вътрешна интуиция или вътрешно свидетелство.

Изповед: (Направи своя изповед Йоан 14:23, І Коринтяни 3:16 и ІІ Коринтяни 6:16.)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове