2010/07/24

Вътрешен глас

Казвам истината в Христа, не лъжа, и съвестта ми свидетелствува с мене в Светия Дух. /РИМЛЯНИ 9:1/

На първо място Святият Дух ни води чрез вътрешното свидетелство, на второ място чрез вътрешния глас. Вътрешният човек има глас също като външния. Ние наричаме гласа на вътрешния човек “съвест”. Понякога тя е наричана също интуиция, вътрешно чувство или “тих, тънък глас”. Това не е Божият глас, който
ни говори, защото когато Святият Дух говори, гласът му е по- авторитетен. Тихият, тънък глас е гласът на нашия дух. Разбира се, духът ни получава информацията от Святия Дух, Който живее в нас. Например, на 19 юли описах, как сякаш “сирена” прозвуча вътре в мен, когато влязах в сградата, обявена за продажба в Тулса. Вътре в себе си знаех - точно това е! Но не исках да се вслушам. Когато по-късно жена ми ме попита, аз казах: “Не, ще останем там, където сме.” През тази нощ не можах да заспя. Съвестта ми беше наранена. Духът ми знаеше, че не го бях послушал. Тогава аз казах: “Господи, по човешки, аз не желая да се преместя в Тулса. Но ако е това, което Ти искаш, аз не искам да Ти преча.”
Внезапно този тих, тънък глас вътре в мен каза: “Аз ще ти дам тази сграда. Ти ме послуша.” И Бог просто го направи!

Изповед: Аз слушам гласа на духа си и му се подчинявам.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове