2010/09/12

Аз Управлявам Вратите! Наблюдавай Какво Започва да се Разбива!”

Мили хора на Царството:

Духът на Бог се движи толкова силно. По-долу е част от пророческото видение, което беше наскоро освободено в нашето служение. Тъй като ние се приготвяме да преминем в Еврейската година 5771, бих искал да търся Господ за това как и къде да се срещна с Него в нашите времена на кооперативна молитва, като ръководител на година е времето когато прясно откровение е освободено.Там е звук и интензивност в следващото поколение, което е различно от всяко друго. Една от нащите цели в Слава на Сион е да видим това поколение оборудвано и освободено за трансформиране на обществото копнеж за нещо трайно да бъде пламенно навсякъде.

Пророческо Откровение от Неделя Сутринта от Чък Пиърс, Амбър Пиърс, Тифани Смит, Барбара Вентроб и Кейт Пиърс:

'Аз Управлявам Вратите! Елате нагоре!’
„Ти казваш на Мен, ’Аз бях ходил в кръг и в кръг и в кръг отново с врага. ’Този път ти ще обграждаш врага, и когато ти си бил вървял наоколо в кръг, ти сега ще вземеш въже от Моята Дума и ще вържеш врага за оградата. Аз ще започна да поправям твоят път напред. Вместо това да става наоколо Сега ти ще Вървиш Нагоре. Защо „Нагоре” там е прохлада, която ти не си опитвал. Защото в твоята среда вървейки наоколо, ти си прегрял! Върви Нагоре сега! Аз ще заставя теб да влезеш във влажност от Моят Дух което ще охлади твоят дух надолу. Ти ще кажеш, ”Господи,Аз съм освежен.”
„Там има врати в Небето които Аз контролирам. Сега защото вие сте отговорили по нов начин, Аз ще накарам Вратите на Небето да се отворят и изсипят надолу върху тази земя в начини по които не са изсипвани преди. Аз управлявам Вратите на Чудесата. Аз управлявам Вратите на Изцеленията. Аз управлявам Вратите на Излизане! Аз управлявам Вратите на Снабдяването за следващият сезон. Аз управлявам Вратите на Победа и сплотяване, запазване на войска да напредва в земята! Аз управлявам Вратите на Откровение за Моите хора да знаят бъдещето, и да не се връщат обратно в миналото си! Така, че нека твоят звук се издигне нагоре и Моята ръка ще отключи тези Врати!”
„Аз Казвам Канали на Трансформацията-От Преход към трансформирана Слава!”
„Ако ти ще търсиш Мен за дванадесет дни, ти ще влезеш в ново управление търсейки Мен. Аз казах, ‘Търси Ме и ще Ме намериш!’ Търси Ме и ти ще намериш съкровища които не са били открити и полета които не са били заселени! Гледай Ме как притеглям теб близо до Мен в следващите дни! Гледай Ме когато те събудя. Гледай Ме когато дърпам теб близо до Мен. Гледай Ме давайки ти плод на места, на които ти преди не си имал.
„Много от вас сте викали за изцеление и освобождение. Вие не сте видяли целта за която Аз казах да ‘Танцуваш’! Вие мислите, Танцуването не е част от моят живот. Аз не се нуждая да правя това! Това не е част от моята личност. Но ти трябва да танцуваш! Давид трябваше да танцува! Това е причинило миналия сезон да презира следващият ход на Моят Дух. Този танц е причина за разделянето на сезоните и вярността! Аз правя това отново! Ако ти танцуваш като Давид,и ако ти танцуваш като Мириам, това ще бъде ключът за твоето изцеление и твоето бъдеще.
„Много от вас са били в преход. Ти казваш,’Колко време ще продължи това? Колко дълго ще продължи това? Кога това ще свърши?’ Аз трябваше да ви поставя да бъдете хора на трансформацията, канали носещи Моята слава! Всяко място на което можете да отидете,ще има хора за трансформирането на тази атмосфера. Всяко единно място където твоите крака ще отидат! Аз търся хора да трансформират тази атмосфера. Ти трябва да се облегнеш във всеки момент на преобразуването което ти имаш! Аз търся трансформиращи сърца да трансформират градове.”

„Върви в тази страна на Небето която заобикаля теб”

„Наистина планините на Тибет се покланят. Наистина кедрите на Ливан са спукани. Сигурно приливите и отливите в моретата се надигат с нов рев. Бог на славата е яростен! Там е гръм който идва отново до скритите места на човек. Ти си чувал в миналото за тези които скочиха да се измъкнат от Моята присъда. Аз идвам този ден с Моята слава да преобърна троновете които те издигнаха срещу Мен. Иди, погледни, и виж! Планините се покланят. Виж дърветата се строшават. Тъй като приливите и отливите се надигат Аз ще имам пътека която разпоредителите в слава са до Мен.”

„Аз дори намерих хора които са привързани в друга сфера. Аз създадох хора, които са отворени нагоре към небесата по нов начин. Аз създадох хора които са се научили да отключват славата Ми така че Моята слава може да дойде върху царството на земята. В тези дни Аз идвам да се движа независимо! Моята слава ще бъде видяна! Вие не трябва да търсите славата Ми. Вие не трябва да търсите и да се стремите но просто се разхождате в тази страна на Небето която заобикаля вас. В тази област там ще има свръхестествено освобождение, свръхестествено изцеление, и свръхестествени проявления. Това не е нещо за което трябва да чакаме. Това не е за друго време или сезон.”

„Аз дори съм видял копнежа на вашето сърце. Както сте се притискали през това тясно място и не сте спряли нито сте се отказали, сферата на слава беше разтрошена отворена към вашето сърце което е копняло. Сега Ме гледай идвам. Когато Моята слава идва, знай това решение ще бъде освободено в царството на земята, за врага да не може да застане срещу Моята сила. Вие сте в друг сезон. Царството на слава беше отворено нагоре. Сега гледай Мен идвайки и доказвайки Самият себе си мощен в света за вас.”
„Наблюдавай другите богове които застрашават и подиграват теб започват да се покланят. Ще видите съобщения в новините от това което Аз ще направя, защото Аз ще отида да накарам земята да се разклати по нов начин. Не съм ли казал, Аз това, че ще разклатя всичко, което може да бъде разклатено? Наблюдавайте за разклащане защото Моята слава ще разклати свободно всичко, което не е от Мен в този нов сезон.”

„Разтрошаващ се Звук на Моята Слава е Бил Освободен”

„За тези е дума между вашият слух и Моята удивителност. Аз съм в процес на носене надолу това което беше по-средата. Някои от вас са били уловени по-средата, но сега където ти си бил по-средата, нов път ще бъде направен. Днес звука и разчупването идват заедно и ти ще преминеш през и в тях.”

„Когато вие имате желание да видите славата в последните дни, и Аз ще дам на вас един бърз поглед за славата, това е време през което вие ще чуете за слава. Това е време в което вие ще чуете звука на славата дори и когато тя дойде. Няма да бъде мек звук. Не, ще бъде разбиващ звук. Разбиващ звук на Моята слава ще бъде освободен. Не гледай просто да видиш Моята слава но чуй Моята слава в този нов сезон.”

„Този ден на разрушаване е бил освободен в земното царство. Гледай какво започва да се разрушава. Гледай прозорците които започват да се чупят. Гледайте тези които започват да се разпадат. Гледайте разрушаването за вас които сте отворили небесата и разрушаването идва върху земята. Разрушава се всичко, което застава срещу знанието на Моето Царство. Ключалки на здрави сейфове които не могат да се счупят ще бъдат разрушени. Старите структури на религиозно поклонение ще бъдат разрушени.”

„Дори както свръзвуков самолет разбива звуковата бариера, там има разрушаване както ти отиваш нагоре в свръхестественото. Свръхестественото се случва за теб да бъдеш по-висок. Стани по-висок. Стани по-висок. Стани по-висок. Вие носите свръхестественото за следващото движение на Бог. Ти не можеш да преминеш през това без Моето разбиване, свръхестествена сила!”

„Ако не се страхуваш от Разрушението, Ти ще получиш Моята сянка на Защита”

„Някои от вашите свидетелства са дошли до славен край. Разрешете Ми да донеса това свидетелство в място на почивка. Разрешете Ми да отворя нагоре път за теб да влезеш в следващото свидетелство което ще разчупи и отвори твоите дни напред.”
„Аз съм прострял Моят пръст надолу от Небето. Аз съм готов да направя Моите хора отново гъвкави. Аз съм ги местил тях от един много тежък преход и местя тях в място на трансформираща слава. Аз съм смекчил тяхните сърца. Аз съм отнел внимателно недоверието което е засадено в тяхните клетки. Това ще бъде премахнато. Аз съм ги накарал тях да виждат отново. Аз съм накарал тях където те бяха затвърдени да спечелят откровение за тяхното бъдеще. Аз разбивам страх от бъдещето което ги заобикаля.”
„Дори и твоят вик навън беше тих защото той не може да премине през скала на трудности, които са се формирали в твоето сърце. Но дори и скалите могат да викат навън! Твоето сърце не може да бъде толкова твърдо за Мен. В един момент Аз мога да направя твоето сърце леко и пълно с живот. Радостта която е била загубена може да бъде възстановена. В един момент на осъждане, което се е трупало толкова навътре в теб може да се разстопи надалеч. Ти ще кажеш, ’Господи, аз по скоро ще стоя тука гол и уязвим отколкото да бъда облечен в тази лепкава каша в която бях облечен’. Вие сте ново създание!”

Благословения,
Чък Д. Пиърс

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове