2010/10/12

Ако допуснеш грешка

Относно всичко, в което нашето сърце ни осъжда; защото Бог е
по-голям от сърцето ни и знае всичко. Възлюбени, ако нашето
сърце не ни осъжда, имаме дръзновение спрямо Бога.
- І ЙОАН 23:1


Святият Дух осъжда ли те, когато като християнин направиш грешка?
Не. Осъжда те твоят дух. Трябва да научим нещо, което още не сме
разбрали, защото са ни наставлявали погрешно.
Святият Дух не те осъжда, защото Бог не иска да те съди. Разгледай,
какво пише Павел в Римляни 8. Той задава въпрос: „Кой ще обвини
Божиите избрани? Бог ли, Който ги оправдава?”
Исус казва, че единственият грях, за който Святият Дух ще обвини
света, е, че отхвърля Исус (Йоан 16:7-9).
Открил съм, че Святият Дух ми показва изходния път, когато сгреша.
Той ме утешава и ми помага. Той не ме осъжда.
Следователно, твоята съвест - гласът на духа ти - е това, което те
осъжда.
В момента, в който съгрешиш, духът ти знае това.

Изповед: Духът ми е роден от Бога. Духът ми се храни от
Божието Слово. Святият Дух обитава в моя дух и затова той е
сигурен водач. Когато духът ми ме предупреждава за нещо, ще му се
подчиня веднага. Понеже, ако сърцето ми не ме осъжда, аз имам
увереност спрямо Бога.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове