2010/10/12

Знаци

Ще ви дам и ново сърце, и нов дух ще вложа вътре във вас, и, като отнема каменното сърце от плътта ви, ще ви дам меко сърце. И ще вложа Духа Си вътре във вас...
- ЕЗЕКИЛ 36:26,27

За да получат водителство, някои хора поставят “руно” пред Господа. Новият Завет не казва, че тези, които са водени от знаци, те са Божии синове. “Да, но в Стария Завет Гедеон получи водителство чрез руното,” може да каже някой.
Защо трябва да се връщаме към Стария Завет? Ние получихме нещо по-добро чрез Новия Завет. Старият Завет беше за духовно мъртви хора.
Аз не съм духовно мъртъв - аз съм жив! Аз имам Святия Дух в себе си! Спомни си, че Гедеон не беше пророк, нито свещеник или пък цар. Само хора от Стария Завет, които заемат тези постове, са били помазани с Божия Дух. Той не е присъствал лично в живота на останалите хора. Поради това всеки мъж е трябвало да отиде веднъж в годината в Ерусалимския храм.
Божията слава - Шекина или Божието присъствие - е била затворена в Светая Светих. Но след смъртта на Исус на Голгота, завесата, която скриваше най-святото място се раздра на две отгоре до долу. Бог излезе оттам и оттогава Той не обитава в построена от хората скиния. Той живее в нас!

Изповед: Божият Дух живее в мен! По-Великият живее в мен!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове