2010/10/12

Словото е на първо място

Твоите свидетелства наистина са моя наслада и мои съветници.
- ПСАЛМ 119:24

В моменти на кризи и изпитания твърде много християни не знаят какво трябва да правят. Житейски кризи има всеки един от нас. Но ако ориентацията ти е към Словото, първото нещо, върху което ще мислиш, е: какво казва Словото по този въпрос?
Бях пастор почти 12 години и открих, че има църкви със същите проблеми, каквито имат семейства: проблеми с дисциплината, финансови проблеми и т.н. Никога не съм обсъждал църковни проблеми с хора, защото, колкото повече говориш за проблеми, толкова по-големи изглеждат те. Веднъж съработниците ми говореха за църковни проблеми и колкото повече говореха за тях, толкова по–големи им изглеждаха те. Тогава един от дяконите ме погледна и каза: “О, брат Хегин, какво ще правим сега?” Аз се усмихнах и казах: Ще постъпим така, като че Библията е вярна!” Тази малка забележка стана причина дяконите да кажат с облекчение: “Тя е вярна, нали?
- Да, вярна е.
Удивително е колко прости стават нещата, когато постъпваме според факта, че Библията е вярна!

Изповед: Господи, свидетелствата Ти са мои съветници. Аз ги поставям на първо място. Аз постъпвам според Истината.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове