2011/02/14

Молитви, родени в скришната стаичка

Татко, моля Те за всички хора, за които няма кой да Те моли: Намери път към сърцата им! Помогни им да Те потърсят и познаят! Святи Душе, движи се над живота им и ги обвинявай за грях, за правда и за съдба! Открий им Исуса на сърцата като личен Спасител и Господ! Дай им най-доброто и ги призовавай на нивата Си!

Научи ме как да оставам в Твоята почивка! Води ме там, където Ти би отишъл, ако ходеше в плът днес! Имай пълна власт над сърцето ми, ума ми, ръцете ми, нозете ми, устните ми! Опазвай ме от нечестивия и от всяко зло! Обръщай дефектите по пътя ми в ефекти!

Помогни ми да си купя колурий, за да помажа очите си, така че да виждам онова, което е нужно да видя днес! Гледай Ти през моите очи и слушай Ти през моите уши! Говори Ти думи на вечен живот чрез устата ми! Помогни ми да различавам доброто от злото и да бъда канал на Небесната мъдрост! Вдъхновявай ме с Твоите желания и мечти днес!

Премахни от плещите ми фалшивите товари! Премахни от ума и сърцето ми излишните бремета и очисти ме с кръвта Си! Дай ми Твоето иго и Твоето бреме! Помогни ми днес да търся първо Царството Ти! Води стъпките ми в Твоя път! Дай ми товар за души и изпълни ме с дух на благодат и на моление! Благодаря от сърце за скъпоценната Ти благодат!

Помогни ми днес да реагирам правилно във всяка ситуация! Дай ми бдително сърце! Помогни ми да бъда внимателна, отзивчива и мъдра! Дай ми Твоето състрадание, Твоята сила и Твоята радост! Нека песни на хвала изпълват сърцето ми! Нека живите води на Духа Ти да извират из моите вътрешности! Благослови ме с присъствието Си днес!

Сега се съгласявам с всеки, който вика към Теб по волята Ти и Те моля да му дадеш онова, за което те моли! Прегърни онези, които са сами и им изяви любовта Си и силата Си! Покажи им добрата страна на самотата и отхвърлянето и нека да вкусят Твоето приемане! Благодаря Ти за Завета ни с Теб и помежду ни! Благодаря Ти за кръвта на Агнето! Благодаря Ти, че си верен да чуеш и да отговориш на всяка молитва! Ти си Чудесен! Помогни ни да приличаме на Теб!

Татко, чрез вярата, която си положил в сърцето ми, аз полагам святата кръв на Господ Исус сега, върху мен, близките ми, всички хора, с които ще ме срещнеш днес, върху моя дом, моята работа и църква, върху портите на моя град, и Те моля за най-доброто на всеки от тези хора! Бъди Господ над живота ни! Изпрати ангели воини, които да доведат изпълнението на Твоето най-добро за всеки от нас! Махни сатана от пътя ни! Пази ни от нас самите и от всяко зло днес и завинаги! Амин.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове