2011/02/25

Не изповядвай страх

Ти си се впримчил с думите на устата си, хванат си с думите на устата си.
/ПРИТЧИ 6:2/
С устата си ти определяш, дали Бог или Сатана ще владее над теб. Когато беше новороден,
ти изповяда Исус Христос за свой Господ (Римл. 10:9,10).

Оттогава Исус владее над теб и управлява в живота ти. Но ако изповядваш, че Сатана може да те възпре, да те държи далече от успеха, да всява страх в теб, дори и да си християнин, ти си позволил на Сатана да владее над теб. Естествено, щом като Сатана владее над теб, ти си изпълнен със слабост и страхове. Не изповядвай никога страховете си. “Ами ако се страхувам? - може да попиташ. “Ти” не се страхуваш наистина. Библията казва, че Бог не ти е дал - има се предвид твоя истински “аз” - дух на страх, но ти е дал дух на сила, любов и себевладение. Страхът не идва от теб, а отвън, опитвайки се да те завладее. Страхът идва от врага. Ти имаш дух на сила, дух на
любов и дух на себевладение. Затова казвай така: “Аз имам дух на сила, любов и себевладение.” Когато изповядваш това, то ще започне да надделява в живота ти.


Изповед: Никога не се страхувам. Не познавам страх. Аз имам дух на сила. Аз имам дух на любов. Аз имам дух на себевладение.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове