2011/02/20

Още един поглед

Любовта...не се засяга, не се раздразнява и не е злопаметна, не държи сметка за злото, което й е причинено (не обръща внимание на злото, което е изстрадала). /І КОРИНТЯНИ 13:5/ (според Разширената Библия)
Темата “Ходене в Божествена любов” е толкова важна и толкова пренебрегвана от християните, че ще отделим специално време за разглеждането й.
“Любовта не държи сметка за злото, което й е причинено...” Това трябва да бъде Божествена любов, защото, когато бяхме врагове на Бога, Той не счете злото, което извършихме спрямо Него. Той ни обичаше още като грешници и изпрати Исус, за да ни спаси.
“Любовта не обръща внимание на злото, което е изстрадала...” Да си признаем откровено - твърде много хора не ходят в Божествена любов, макар и да я имат! Не, те ходят в естествената човешка любов и със сигурност обръщат внимание на злото, което са им причинили! Те реагират гневно в подобни ситуации. Съпруг и съпруга, и двамата
християни, могат да стигнат в гнева си дотам, че да не си говорят продължение на седмица, защото единият от тях е бил наранен. Можеш ли да си представиш, колко хубав и неусложнен ще бъде животът в семейството, църквата, нацията, когато хората станат Божии деца, приемат любовта Му и я живеят в Божието семейство?

Изповед: Аз съм човек на любовта. Не се засягам Не се раздразнявам. Не съм злопаметен. Не държа сметка за злото, което ми е причинено. Не обръщам внимание на понесеното от мен зло.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове