2011/02/20

Измерител на любов

Любовта...не се засяга, не се раздразнява и не е злопаметна, не държи сметка за злото, което и е причинено (не обръща внимание на злото, което е изстрадала). /І КОРИНТЯНИ 13:5/ (според Разширената Библия)
Тук имаш един термометър на любов, който измерва, колко е гореща любовта ти! Много просто е да установиш, дали ходиш в любов или не. Когато започнеш да държиш сметка за злото, което са ти сторили, ти не ходиш в любов. Докато ходиш с Бога и стоиш пълен със Святия Дух, ти
няма да държиш сметка за зло.
През изминалите години, когато виждаха несправедливостта спрямо мен, хората казваха: “Не бих се примирил с това, не бих оставил
нещата така! Не и аз!” Просто си мълчах и никога не казах дума, усмихвах се и продължавах да се радвам. Не бих отделил време да отричам, дори ако биха обявили, че съм убил баба си! Бих продължил да казвам: “Алилуя! Слава на Бога!”
Предполагам, че и ти ходиш в любов спрямо тези, които постъпват зле към теб. Ако ходиш в любов независимо от незаслуженото страдание, ти ще постигнеш много след време! Въпреки това някои хора ще счетат това твое отношение за слабост.
Даже проповедници са ми казвали: “Трябва да е слабост в характера ти, че никога не се защитаваш.” Не, това е силната ми страна! Любовта никога не отпада. Аз просто отказвам да храня в сърцето си неприязън към когото и да
било.

Изповед: Аз съм човек на любовта. Затова не се обиждам, не се раздразнявам и не съм злопаметен. Не храня в сърцето си неприязън
към никого.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове