2011/02/25

Неотпадаща любов

...Надеждата на любовта е непреходна при всякакви обстоятелства, всичко търпи, без да отслабва. Любовта никога не отпада (тя е непреходна, не остарява и не се изчерпва.) /І КОРИНТЯНИ 13:7,8/ (според Разширената Библия)

Ако ходиш в любов, ти няма да отпаднеш - защото любовта никога не отпада!

Ние се интересуваме от духовните дарби (І Коринт. 12 и 14) и така трябва да бъде. Библията ни казва, че ако има пророчества, те ще се прекратят; ако са езици, ще престанат; знанието ще се прекрати. Но благодарение на Бога любовта никога не отпада.

Да, аз вярвам в пророкуване. Вярвам в говоренето на езици. Благодаря на Бог за тези дарби! Но ако упражняваш тези дарби без любов, те ще се превърнат в мед що звънти или кимвал що дрънка.

Нека да имаме пророчества. Нека да говорим езици. Нека да вярваме. Нека да имаме знание. Но нека да имаме любов във всичко това. Нека поставим любовта на първо място, защото живеем в семейството на любовта и сме познали нашия Небесен Баща, Който е любов.

Трябва винаги да сме готови да учим и да израстваме в любов, докато станем съвършени в любовта. Аз още не съм съвършен в любов, а ти? Но продължавам да работя за постигането на тази цел!

Изповед: Аз съм човек на любовта. Надеждите ми не отслабват каквито и да са обстоятелствата. Аз издържам всичко без да отслабвам. Аз никога не отпадам!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове