2011/02/25

Не бой се

А Исус веднага им проговори, казвайки: Дерзайте! Аз съм; не бойте се. /МАТЕЯ 14:27/

Бог никога не идва с послание за страх. Започвайки от Стария Завет и завършвайки с Новия ти ще се убедиш, че всеки път, когато Бог се изявяваше на хората или пък изпращаше ангели и дори самия Исус, всички те идваха с посланието: “Не бойте се!”
Страхът не идва от Бога. Той идва от дявола. И християни, в това число пастори и учители, нямат задачата да вървят и да всяват страх у хората. Слушаме да се говори толкова много за страх: Страх от болести; страх от това, което ще стане в света; страх от дявола. Начинът, по който някои хора проповядват за демони, кара хората да се страхуват. Аз също проповядвам за дявола и демони, но говоря за това, че ни е даден авторитет над тях и също да помним винаги при сблъсъците ни с дявола, че той е победен враг. Страхът не е посланието на Църквата. Вяра е посланието на Църквата. “Не бойте се!” е посланието на Църквата.

Изповед: Аз съм смел. Не се страхувам. Няма страх в мен. Това е посланието на моя Баща към сърцето ми. Това е също Неговото послание към другите. Затова моето послание към другите е: Вяра и смелост. Не се бойте!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове