2011/02/13

Атмосфера на любов

Възлюбени, да любим един другиго, защото любовта е от Бога; и всеки, който люби, роден е от Бога и познава Бога. Който не люби, не е познал Бога; защото Бог е любов... Никой никога не е видял Бога; но ако любим един другиго, Бог пребъдва в нас, и любовта към Него е съвършена в нас.
/ЙОАН 4:7,8,12/

Съпрузи и съпруги трябва да позволят на Божията любов да владее в тях, а не само естествената човешка любов, която е толкова
повърхностна. Християните имат голямо предимство спрямо другите хора. Те не само,
че могат да обичат брачните си партньори с естествена човешка любов, но могат да прибавят към нея и Божествена любов, която никога не
търси своето, но винаги желае най-доброто на другия. През всичките години на нашия брак жена ми и аз живеехме в любов. Никога не се концентрирах върху себе си и върху това, което аз искам; отнасях се с респект към това, което Орета желаеше. Никога не исках да бъда егоист; желаех винаги да поставям жена си на първо място. И Орета постъпваше подобно на мен. Винаги се опитвахме да надминем другия в любов. И колко благословено е това! Слава на Бога! Сякаш Небето е слязло в нашия дом.
Веднъж един човек, който имаше проблеми, посети дома ни и каза: “При вас е като в Небето. Можеш да усетиш едно невидимо присъствие тук в минутата, в която пристъпиш прага.” Ние създаваме атмосферата в нашите домове.

Изповед: Аз ще ходя в божествена любов към любимите ми хора. Ще позволя на безкористната Божия любов в мен да се излива към тях, създавайки атмосфера на любов!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове