2011/04/15

Парализиран

И тъй, понеже децата са същества от общата плът и кръв то и Той, подобно на тях, взе участие в същото, за да унищожи чрез смъртта този, който имаше властта, сиреч, дявола. /ЕВРЕИ 2:14/
...За да парализира този, който имаше власт над смъртта, а именно, врага. /ЕВРЕИ 2:14/ (Ротерхам)

Исус унищожи силите на тъмнината! Той парализира смъртоностната им сила! И когато Исус срещна Йоан на остров Патмос, Той му каза: “бях мъртъв, и, ето, живея до вечни векове; и имам ключовете на смъртта и на ада.” (Откр. 1:18).

Ключовете представляват авторитет. Исус победи Сатана и му отне властта. Исус стана Господар на ада!

Но Исус не победи Сатана за Своя полза. Той го победи заради нас.

Стана така, сякаш лично ти и аз се срещнахме със Сатана, победихме го и му отнехме авторитета. Така ние се превърнахме в негови господари.

Изповед: Исус е моята Глава. Исус е Господ над всичко. Той победи Сатана заради мен. Исус отне авторитета на Сатана и го предаде на мен. От гледна точка на Небето, ада и Вселената сякаш аз се изправих пред Сатана и го победих, лиших го от авторитета му и по този начин станах негов господар. Аз имам цялата власт над Сатана и над неговите приближени!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове