2011/04/15

Твоите ръце

Твоите ръце обграждат ме с любов.
Твоите ръце даряват ме с един по-добър живот.
В Твоите ръце съм защитена.
В Твоите ръце съм утешена.
Твоята кръв за мене проля се,там на
Голгота,в Твоите рани съм изцелена,
Боже ще Те хваля всеки ден, Праведен и Свят си Ти.
Достойно е Агнето за хвала,
моето сърце, ти пее, Татко сега.
Ти своя единствен Син на света подари,
за да се върнем към Тебе ние.
Превъзвишен е Господ, хвалете Го светии,
Издигнете името Му и поклонете Му се.
Само Той е достоен за хвала,
Да! Само Той е достоен за почит и хвала. АМИН!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове