2011/08/04

Провери водителството си

И това да знаете преди всичко, че никое пророчество в писанието не е частно на пророка обяснение на Божията воля; защото никога не е идвало пророчество от човешка воля, но светите човеци са говорили от Бога; движими от Светия Дух.
- ІІ ПЕТРОВО 1:20,21

Словото и Духът са в съгласие.
Как да познаеш, дали дадено нещо е от Божия Дух? Ако отговаря на Словото. В противен случай то не е от Духа.
Слушах хора да разказват, как Бог ги е водил да направят нещо, но когато разберех за какво става въпрос, аз казвах: “Не, това не е Божият Дух.”
Случаят по-долу е краен, но е достоверен. Един мъж ми сподели, че според него Духът на Бога го води, а така също и една жена, да напуснат брачните си партньори и да се оженят. Не! Това не отговаря на Словото! Святият Дух не съсипва домове.
Духът и Словото са в съгласие! Библията е вдъхновена от Божия Дух.
Изпитай водителството си в светлината на Словото.

Изповед: Аз съм воден от Божия Дух. Аз изпитвам водителството си чрез светлината на Неговото Слово, защото Словото и Духът са в съгласие.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове