2011/08/04

Вярване - не виждане

Защото с вярване ходим, а не с виждане.
ІІ КОРИНТЯНИ 5:7

Смит Уигълсуърт е казал нещо, което ме благослови през последните тридесет години.
Когато за пръв път го прочетох, то отговаряше
на преживяванията ми по това време. Той пишеше:
Не съм движен от това, което чувствам.
Не съм движен от това, което виждам.
Движа се единствено от това, което вярвам.
После той добавя:
Не мога да разбера Бог чрез чувства.
Не мога да разбера Господ Исус Христос чрез чувства.
Разбирам Бог чрез това, което Словото казва за Него.
Разбирам Господ Исус Христос чрез това, което Словото казва за Него.
Той е всичко това , което Словото казва за Него.
Ти не можеш да познаеш себе си чрез чувства. Вместо това, като новороден, изпълнен с Духа християнин, ти можеш да разбереш себе си
чрез това, което Божието Слово казва за теб.
И когато четеш, какво казва Словото за теб, все едно, дали го чувстваш или не, кажи:
“Да, това е мое. Аз го имам. Словото казва, че то ми принадлежи. Мога да извърша това,
което Словото ми казва, че мога. Аз съм това, което Словото ми казва, че съм.”
Ако ти правиш това, ще започнеш да израстваш духовно.

Изповед: Аз ходя чрез вяра, а не чрез виждане.
(Сега направи изповедта на Уигълсуърт своя изповед.)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове