2011/08/04

Разпалване

По тая причина ти напомням да разпалваш дарбата от Бога,
която имаш чрез полагането на моите ръце.
ІІ ТИМОТЕЙ 1:6

Една жена ни събуди в 2 часа през нощта, плачейки: “Ако можех само
да се върна там, където бях с Бога.” Аз предположих, че е извършила
някакъв ужасен грях и казах:
- Коленичи и кажи на Господа за това. Той ще ти прости.
- Аз изпитах сърцето си, но доколкото знам не съм извършила нищо
лошо - каза тя.
- Какво тогава те кара да мислиш, че трябва да се върнеш към Бога? -
попитах аз.
- Ами, не се чувствам така, както по-рано.
Аз бях явно разгневен и й казах, че ако действам според чувствата ми в
момента, тя е тази, която би трябвало да се моли за мен! Все пак й
показах какво да направи: казах й да гледа и да слуша, докато се моля.
После започнах: “Скъпи Господи, толкова се радвам, че съм твое дете.
Толкова се радвам, че се новородих. Какво от това, че не чувствам
нищо такова в момента. Вътрешният ми човек е нов човек. Аз искам да
Ти благодаря, че съм изпълнен със Святия Дух. Бог Отец, Бог Син и
Бог Святи Дух обитават в мен. Аз искам да Ти благодаря за това...”
Не чувствах нищо в този момент, но изповядах това, което казва
Словото. Когато направих това, вътре в мен нещо загоря.
- Изразът на лицето ти се промени, сякаш стана по-светло - каза жената.
- Да, - казах аз - това беше в мен през цялото време. Аз просто разпалих
това, което е в мен.

Изповед: Аз разпалвам това, което е в мен!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове