2011/08/04

Ходене по дух

Сега прочее, няма никакво осъждане на тия, които са в Христа
Исуса, /които ходят, не по плът, но по Дух/.
РИМЛЯНИ 8:1

Съвестта е гласът на човешкия дух.
Разумът е гласът на душата.
Чувствата са гласът на тялото.
Святият Дух не свидетелства на нашия ум, нито пък на чувствата ни.
Святият Дух свидетелства на нашия дух.
Много съм внимателен по отношение на употребата на думата
“чувство”. Когато усещат Божието присъствие по време на
богослужение, хората често казват: “Почувствах го.” Но в
действителност ние не чувстваме това физически, а го възприемаме
духовно. Затова внимавам да разграничавам двете, защото хората
толкова лесно преминават в областта на чувствата. Тогава, когато се
чувстват добре, те казват: “Слава на Бога! Алелуя! Аз съм спасен! Аз
съм изпълнен с Духа! Всичко е чудесно!”Но когато се чувстват зле, те
ходят с увиснал нос и казват: “Загубих всичко. Не се чувствам така,
както по-рано, може би съм отпаднал.”
Ако бъдем движени от чувства, ще си навлечем неприятности. Затова
именно толкова много християни са ту горе, ту долу. Те не живеят
движени от духа си. Те не ходят с вяра, а ходят движени от чувствата
си.

Изповед: Аз не ходя по плът, но по дух. Аз не следвам чувствата. Не
следвам разума. Аз следвам гласа на духа ми, моята съвест!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове