2011/08/05

Посока

Уповавай на Господа от все сърце, и не се облягай на своя разум. Във всичките си пътища признавай Него и Той ще оправя пътеките ти.
ПРИТЧИ 3:5,6

Не ние трябва да казваме на Господа как да ни води. Вместо това трябва да Му се предоставим да ни води така, както Той иска!
Също така трябва да открием в Божието Слово начина, по който Той води. А това става преди всичко чрез вътрешното свидетелство.
Можем да видим в Деяния на апостолите и на други места, как понякога някои вярващи са получавали водителство чрез видения; други пък от ангел, който им се е явил и им е известил определени неща. Все пак такива феномени не са били нещо обичайно в живота на хората. Те са се случвали един-два пъти през живота на някои от тях. Следователно, това не е начинът, по който Бог обикновено води, въпреки че може, ако желае.
Често Бог се опитва да свидетелства на духа ни, за да ни води по този начин, но ние не слушаме, понеже желаем нещо зрелищно, например видение или ангел. Но не трябва да забравяме, че всичко, което Бог прави, е свръхестествено!

Изповед: Уповавам на Господа с цялото си сърце. Аз не се облягам на своя разум. Във всичките си пътища признавам Него и Той ме насочва в пътя.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове