2011/08/08

Собствените ти думи

...Който, ако и да се е клел за своя повреда не се отмята.
ПСАЛМ 15:4

Въпреки че пропуснах Божията съвършена воля, търсейки знак, аз прекарах една година в тази църква, защото им бях обещал това. Така аз удържах на думата си. Аз съм човек, който се придържа към думите си.
Една от характеристиките на духовния поклонник е “ако и да се е клел за своя повреда не се отмята.” С други думи той държи на думата си. Ако не се научиш да се придържаш към това, което си казал, вярата ти никога няма да порасне. Защо? Защото ако искаш вярата ти да действа за теб, ти трябва да вярваш на думите си също толкова, колкото вярваш в сърцето си: “Който РЕЧЕ... и не се усъмни в сърцето си, но повярва, че това, което КАЗВА, се сбъдва, той ще има това, което е казал.” (Марко 11:23, според Кинг Джеймс). Това, което изричаш, са твоите думи. Със сигурност ти не вярваш на думите си, ако знаеш, че не си човек, който държи на думата си!
Аз ще спазвам това, което съм казал. В противен случай това ще повлияе на целия ми духовен живот. Говоря винаги истината. Никога няма да кажа на някого, че се радвам да го видя, когато не е така. Ще намеря начин да кажа нещо, което да не нарани съвестта ми. Няма да лъжа, защото това ще повлияе зле на вярата ми.
“Но понякога можеш да лъжеш просто от любезност,” може да каже някой. Не, това не е любезно, а е сатанинско.

Изповед: Аз съм човек, който държи на думата си!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове