2011/08/13

Роден от Бога

Никой, който е роден от Бога, не върши грях, защото неговият зародиш пребъдва в Него; и не може да съгрешава, защото е роден от Бога.
І ЙОАН 3:9

“Как да позная дали моят дух или пък Святият Дух казва да направя определено нещо, може да е поради мое желание?” - питат ме хора понякога. Като казваш “аз”, кого имаш предвид? Дали новороденият човек в теб, който има живота и естеството на Бога? Тогава ще бъде вярно. Но ако под „аз” разбираш плътта, това е съвсем друго нещо. Научи се да разграничаваш едното от другото. Вътрешният човек на християнина не е някой, който желае да прави лошо. В противен случай този човек не е новороден. І Йоан 3:9 удивлява някои християни, които поради грешките и неуспехите си смятат: Ако съм роден от Бога, според Библията не би трябвало да върша грях. Този стих обаче говори за вътрешния човек, който не съгрешава. Може да съм правил грешки, но не и вътрешният ми човек. Всъщност в такива моменти той не е бил съгласен с мен. Опитвал се е дори да ме отклони да не върша това. Физически ние сме родени от хора и притежаваме естеството на родителите си. Духовно ние сме родени от Бога и носим в себе си Неговото естество. Не е присъщо на Божието естество да греши. Затова нека духът ти да доминира над плътта ти.

Изповед: Аз съм роден от Бога. Духът ми има живота и естеството на Бога и копнее за добрите неща.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове