2011/08/13

Назидание, увещание и утеха

А който пророкува, той говори на човеци за назидание, за увещание и за утеха.
І КОРИНТЯНИ 14:3

Получих следното пророчество по време на един мой семинар за водителството на Святия Дух: Погледни в духа си, защото твоят дух е светилник на Господа, който изследва всичко в теб. Така ще познаеш и ще ходиш в светлината на това познание. Никой няма да те разколебае, защото ще казваш: “Има светлина там, къдете живея. Аз съм храм на Святия Дух. Той живее в мен. Той просветлява духа ми. Да, ще ходя в това свидетелство на духа ми. Ще правя това, което зная по вътрешна интуиция. Ще следвам дълбокото предчувствие вътре в мен. Така аз ще бъда воден от Духа. Радвам се и съм щастлив. Да, аз пея хваление на Бога. Вглеждам се в това, което обитава в мен. Защото в мен живее целият потенциал на Бога. Всички атрибути на Бог Отец обитават в духа ми и са потенциално мои. Той е казал: “Ще обитавам в тях и ще бъда техен Бог и те ще ми бъдат люде.” Моят Бог не е далечен и недостъпен. Моят Бог е Дух, който обитава в човека!”

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове