2012/01/19

Слово от Бог споделено на домашната ни група на 18ти януари 2012 год.

Стойте и чакайте не действайте на своя глава. Ако ходите там където вие искате и правите каквото искате не мога да ви употребя. Аз съм истинския Бог, а не религия. Ако вие сте Мои деца вашия живот вече не съществува, вие сте възкръснали за нов живот вътре в Мен. Движите се в този свят, който ви ограбва. Ела те при Мене и ще ви успокоя. Издръжте и стойте в Моето присъствие. Стойте далече от греха. Внимавайте, всяко нещо, което знаете, че е грях не го правете. Не ходете там където не съм ви казал да ходите. Ела те при Мене, обичам ви, за да вземете тази любов, която имам за вас. Стойте в молитва постоянно. Искайте от Мен, времето е ваше, вие решавате на кого да го дадете.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове