2012/01/19

Ти си моя канара ново стихотворение

Ти си моят Бог сега, пея аз на Тебе, Яхве, Яхве. Ти си моя канара на Теб принадлежа, няма друг като Тебе, Яхве, Яхве. Господи, Ти си моята висока кула и моя канара при която прибягвам. Ела да запеем на Господа, ела да възкликнем към спасителната ни Канара. Ела да застанем пред Него в славословие с псалми, ела да възкликнем към Него с радост в сърцата ни, ела, ела, ела. Защото Господ е велик Бог и велик Цар над всички богове. Ела да се поклоним и да паднем пред лицето Му, да коленичим пред нашия Спасител, защото Той е наш Бог и ние сме овце на пасбището Му и Той е наш Пастир на душите ни! Амин







18.01.2012

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове