2012/04/21

НОВ СЪН ОТ ГОСПОДА-СЪБУДИ СЕ И СЕ ПОКАЙ ЦЪРКВО

Сънувах, че се намирам в дома на моя духовен наставник и родител, отидох там заедно с лаптопа ми отново на обучение, което Бог ми даваше. С пастира си поговорихме и той ме питаше практични неща свързани с новото ми служение от Бог и аз му показвах това, което вече бях научила свързано с това ново служение. Водена от Бог, споделих на духовният ми наставник, че имам нужда от споделяне от сърцето ми за неща, през които преминавам и той ме покани в неговия офис да му ги споделя. Отидохме в офиса му и там започнах да споделям всичко от сърцето ми, водена от Светия Дух споделих и всички скрити грехове и притеснения които съм имала в себе си. Усетих силно Божие присъствие на мястото където се намирахме, а бяхме само 3ма пастира, неговата съпруга и аз. Чух думите на Отец, Който ми говореше: ”Дъще, ти си искрена, търсиш Ме винаги, но понякога си ме търсила на места, където не Съм. Изповядай греховете си, дори и тези които са скрити вътре в теб, не са скрити за Мен, знам всичко за теб, откакто съм те родил до сега…покай се и поискай прошка от себе си, че си слушала гласовете на демоните и си им се покорявала, от духовните ти наставници и от другите ти братя и сестри в Духовния дом в които АЗ, Господ съм те посадил, не плачи дете Мое, АЗ, Господ Твоя Бог ще избърша всяка твоя сълза и ще те върна отново при Мен завинаги!” Започнах процес, изповед, покаяние и прошка, усетих как Светия Дух започна да ме освобождава от демоните които бяха вътре в мен и те излизаха един по един, къде с викове, с кашляне, с кихане, прозяване, тресене на тялото ми но слава на Бог всички излязоха до един! След този освободителен процес, усетих как Светия Дух ме изпълваше с всичките плодове на Духа отново любов, радост, мир, дълготърпение, благост, милост, милосърдие, вярност, кротост, себеобуздание. Бях щастлива и много радостна, благодаряща на Отец за Неговата намеса в живота ми, но все още плачех и не можех да се утеша и чух отново Божия Бащин глас да говори на сърцето ми: ”Дъще, не плачи…АЗ, Господ ще избърша всяка твоя сълза и няма да имаш нито плач, нито жалеене, нито болка /виж.Откровение21:4/ ”. Събудих се с навлажнени плачещи очи и молейки се на Бог, Той ми даде и тълкувание на съня ми. Дома на моят духовен наставник е образ на скритата ни стаичка, както е записано в Библията в Матей 6:6 А ти, когато се молиш, влез във вътрешната си стаичка, и като си затвориш вратата, помоли се на своя Отец, Който е в тайно; и Отец ти, Който вижда в тайно, ще ти въздаде [на яве]. В скритата стаичка, споделяме от сърцето си всичко на Отец. Когато сме водени от Бог, ние можем да Му се доверим и да Му споделяме сърцата си! Когато сме водени от Светия Дух ние като едно тяло пред Бог, споделяме всичките ни скрити грехове, защото няма нищо скрито от лицето на Нашия Бог и Творец, Който ни е познал още от утробата на майка ни. Както е записано в Псалм 90:8 за скритите грехове Положил си беззаконията ни, пред Себе Си, Скришните ни грехове в светлината на лицето Си. И Лука 12:2 където се казва Няма нищо покрито, което не ще се открие, и тайно, което не ще се узнае. В Исаия44:2 е записано Така казва Господ, Който те е направил, И те е създал в утробата, и ще ти помага: Не бой се, служителю Мой Якове, И ти, Есуруне, когото Аз избрах. Или с други думи така казва Господ: ”Не се бой църкво, Аз съм Господ, Който съм те направил, създал съм те в утробата и ще ти помагам, ти си църквата, без петно и бръчка, която Аз избрах!” Когато сме под Господа и в Него ние усещаме Неговото силно присъствие върху нас. Когато сме под Божието присъствие демоните не могат да ни атакуват и както е записано в Псалм9:3 Понеже неприятелите ми се връщат назад Падат и гинат пред Твоето присъствие. Бог говори на всеки един от нас да си изповядаме скритите ни грехове, да се покаем и да си простим един на друг и да поискаме прошка и от другите с които Бог ни е посадил в един духовен дом. Както е записано в Марк1:15 Времето се изпълни, и Божието царство наближи; покайте се и повярвайте в благовестието. Как да благовестваме като нямаме покаяние в сърцата ни? Както е записано в Матей6:14 Защото, ако вие простите на човеците съгрешенията им, то и небесният ви Отец ще прости на вас. Когато скръбта ни е по Бога, вижте какво е записано в 2 Коринтяни7: 10 Защото скръбта по Бога докарва спасително покаяние, което не причинява разкаяние; но светската скръб докарва смърт. Според Еремия34:15 И вие сега бяхте се обърнали и бяхте извършили това, което е право пред Мене, като прогласихте всеки освобождение на ближния си; и бяхте направили завет пред Мене в дома, който се нарича с Моето име. Когато ние като едно тяло се обръщаме и извършваме това, което е право пред Бог, като прогласяваме освобождение на ближния си, правим завет с Господа и се наричаме с Неговото име. Според Галатяни5:14 Бог ни учи да обичаме ближния като себе си… Защото целият закон се изпълнява в една дума, сиреч, в тая "Да обичаш ближния си както себе си". И според Ефесяни4:25 Бог ни учи да говорим с ближния ни истина, защото сме части един на друг… Затова, като отхвърлите лъжата, говорете всеки с ближния си истина; защото сме части един на друг. Когато се покаем, служейки си един на друг като едно тяло в Господа, ние се молим и Светия Дух ни изпълва с плодовете на Духа които са описани в Галатяни5:22-23 А плодът на Духа е: любов, радост, мир, дълготърпение, благост, милост, милосърдие, вярност, кротост, себеобуздание; против такива неща няма закон. Ние се изпълваме отново с дух на радост благодарейки на Отец за Неговата намеса в живота ни. И накрая Бог ни говори през Откровение21:4 където се казва:” Той ще обърше всяка сълза от очите им, и смърт не ще има вече; нито ще има вече жалеене, ни плач, ни болка; първото премина”. Исус идва за една църква без петно и бръчка описана в Ефесяни5:27 за да я представи на Себе Си църква славна, без петно, или бръчка, или друго такова нещо, но да бъде света и непорочна. АМИН 22ри април през нощта

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове