2012/04/17

ПРОРОЧЕСКИ СЪН ИЗПРАТЕН ОТ ГОСПОДА

Сънувах, че се намирам при едно море, с брат ми и двете му деца, другите приятели от духовния ни дом бяха на други места изпратени от Бог, да се молят и разнасят благата вест, с мен беше само духовната ми сестра Тони, с която се молихме и споделяхме вярата си с хората около нас. В момент, на съня ми Тони беше отишла да купи вода, а брат ми, двете му деца и аз бяхме останали на брега на морето. Други две деца бяха влезли в морето, което беше спокойно да се изкъпят и плуват. По едно време спокойното море се промени, започнаха да се образуват големи вълни и двете деца които бяха в морето се опитваха да доплуват до брега но не успяваха, брат ми неспасена още душа за Господа, отиде да ги спасява от водата, успя да извади едното дете и се върна за второто. Слава на Исус, успя и второто дете да излезе от морето, но брат ми не се върна при нас. Аз заедно с моите племенички, които можеха да плуват под водата, след като се помолих на Бог и водих и тях в молитва и те се спасиха влязохме в бурното море да търсим нашия брат и баща. Но не успяхме да го открием….излязохме на брега и седнах на пясъка, и заплаках, молейки се и търсейки Бог и чакайки отговор от Него….Децата които брат ми беше спасил, заедно с другите които бяха на брат ми, се молеха за мен и Бог ми даваше сила…но въпреки че не бях сама усещах самота…отговор от Бог нямах и точно в този момент от моя сън започнах да си задавам въпроси колко добре познавам Бог, търся ли Го само когато имам нужда от Него или по-всяко време? Дойде върху мен изтрезняване, или събуждане този въпрос който си задавах беше: ”С Господ ли съм или не?” Докато се молех, усещах как Светия Дух ми говореше изпращайки ми картини като филмови ленти за нещата през които съм минала до сега.

Видях себе си на места където Бог ми беше забранил да ходя, или да гледам или да върша или да говоря или да правя, но не Го бях послушала и вършейки грях съм се заблуждавала и мамела себе си, а не Него.
Много исках да се покая и отрека от тези грехове които многократно съм повтаряла и се молих на Духа да ми припомни за да се очистя. Чувствах се като, че ли съм в някакво блато пълно с много тиня и как само затъвам по-дълбоко и не мога да се освободя, защото по-човешки не работи, и колкото пъти съм се опитвала да се измъкна толкова по-навътре съм отивала… а помощта е била толкова близо до мен, но вместо да се покая, и отрека от греховете и да се съпротивлявам на врага съм позволила, дявола да ме управлява и да ме мами, служейки на него, а не на Бог! Или с други думи само заблуда и сега Бог ми изпращаше този дух на събуждане! Докато преживявах този процес на очистване в тялото, духа и душата ми усещах и как Бог ми говори и чух това, което Той ми каза: ”Дъще, много пъти си се допитвала до други богове търсейки Мен, мислейки че ти отговарям, си се заблуждавала, но нали в Словото Ми, ясно съм казал, че само Аз, Господ съм Този който Съм! Прочети си Второзаконие 28 глава и приеми това което е записано там. Аз те обичам, и съм те създал с цел, приех те такава каквато си, въпреки твоите недостатъци продължавам да те обичам… Ти защо не се приемаш такава каквато АЗ, Господ твоя Творец съм те създал…не гледай хората около теб, търси Мен и ще ме намериш в Библията, но не ме търси на места където не Съм! Покаяно сърце, покорно и смирено няма да презра! Имам за теб толкова нови неща, които съм приготвил! Довери ми се и имай вяра само в Мен! ”Бог ми каза да търся хора по тел, и започнах да звъня, първо звъннах на духовния ми родител пастир Станислав, той беше с неговата си съпруга и други хора на друго място, но в Духа бяхме заедно, намерих го и той ми сподели, че Бог му е открил моята ситуация и се съгласи да се молят за мен. После се свързах с Тони и тя дойде и се включи в молитва за мен и спасението на моят брат. Обадих се и на другите ни духовни братя и сестри и те всички дойдоха и се включиха в молитвата в едно пред Бог, Отец!
Усетих много силно помазание и след като се изповядах, покаях и помолих за прошка Бог и всичките приятели които бяха с мен на брега, усетих как една тъмна сила излезе от моето тяло и на нейно място дойде Светия Дух и ме изпълни с дух на радост отново. Видях в Духа как морето се отвори и брат ми излезе от него, дойде при мен плачейки и молейки за прошка, за всичко това, което е бил правил или не направил за мен в миналото. Простих му от сърце, и той се покая и спаси в Исус. След това се събудих с навлажнени очи. Попитах Бог какво означава този сън и Той ми го откри:
Морето е света около нас, когато е спокойно хората си мислят, че всичко им е наред, двете деца отивайки в света да си играят, когато в морето се образуват вълни това е когато в света идват бури и катаклизми, децата се плашат и се опитват да се спасят оттам. Нашата цел на мен и духовната ми сестра Тони беше да споделим благата вест с моят брат и неговите деца и хората около нас, когато морето стана бурно и брат ми отиде да спасява децата от него, това показва, че той не иска да слуша благата вест и се върна в света, от който не е излязъл. Децата са семената на Евангелието, които сме посели в хората когато сеем в добра почва, добър плод ще израсне и когато сеем в лоша почва лош плод ще поникне. Бог ме предпази мен да отида в света, и затова брат ми който не послуша гласа на Бог се върна там и не излезе, докато аз водена от Бог не измолих неговото спасение. Когато Бог ме водеше да се покайвам от името на цялата ми фамилия чак до Адам, Той подготвяше пътя на брат ми към спасение на неговата душа от тъмнината в света. Освобождавайки ме от дявола и неговите демони Бог изработваше покаянието на моят брат и на другите хора които Той ми е дал, за спасение.
Когато се смирих и бях угодна на Бог, Той отвори морето / света и извади брат ми от там. Когато брат ми излезе от света и поиска прошка от мен, Бог го освобождаваше и го приемаше такъв какъвто го е създал.
Брат ми се спаси благодарение на това, че всички ние бяхме в единство, в молитва, в един Дух пред Бог, мислейки за ближния ни, а не за себе си, служейки на Бог и на човека до нас, и извървявайки втората миля за този който беше в нужда. Когато се събудих и тези навлажнени очи бяха нова радост за мен и затова, че нова душа ще се спаси! Ами

17 април през нощта 2012

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове