2012/04/23

Исус ни чака

Скъпи Приятелю Как си? Трябваше да ти кажа колко много милея за теб. Гледах те вчера, когато разговаряше с твоите приятели и чаках цял ден с надеждата, че ще искаш да поговориш и с Мене. Дадох ти залеза на слънцето, за да приключи деня ти по красив начин, а също и прохладния бриз, за да те освежи - и чаках. Ти никога не дойде. Боли Ме - но Аз все още те обичам, защото съм твой приятел. Гледах те, когато заспиваше снощи и копнеейки да те докосна, залях лицето ти с лунна светлина. Отново чаках, исках да се втурна към теб, за да разговаряме. Имам толкова много дарове за теб! Сутринта, когато се събуди, ти забърза към работното си място. Сълзите Ми бяха в дъжда… Ако можеше само да Ме чуеш! Обичам те! Опитвам се да ти го кажа чрез синьото небе и тишината на зелената трева. Шептя ти тези думи в листата на дърветата и ги вдишвам в цветовете на цветята, крещя ти ги чрез планинските потоци, давам на птичките любовни песни, за да ти ги пеят. Обгръщам те в топлата слънчева светлина и изпълвам въздуха с естествени аромати за тебе. Моята любов към тебе е по - дълбока от океана и по-голяма от най-голямата нужда в сърцето ти! Попитай Ме нещо! ...Помоли Ме нещо! ...Говори с Мене! ...Моля те не Ме забравяй! Имам толкова много да споделя с тебе! Няма да те притеснявам повече. Решението е ТВОЕ. Аз съм те избрал и ще те чакам. "Приближавайте се при Бога, и ще се приближава и Той при вас." - Яков 4:8

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове