2012/04/27

ЕДНО В ТЕБ

Когато растем в Теб, ние сме едно с Теб. Изпълваме се с Духът Ти свят, през Теб към нас се Той излива и прелива в пълнота в нашите сърца! Когато сме свързани в единство с Теб има пълнота от радост в сърцата ни, използвай ни Господи да бъдем Твои посланици на мира и за достигане на сърцата на хората. Промени нашите сърца, за да бъдем променени, изпълни нашите сърца, за да бъдем изпълнени с повече от Теб, обнови сърцата ни за да бъдат само на Тебе угодни във всичко и да Те търсят винаги докато Те намерят. Когато сме едно в Теб, Ти можеш да служиш, чрез нас и на другите хора с които сме свързани в Духа.Любовта Твоя изпрати да обичаме така както и Ти възлюби всички нас! Поклон пред Теб отдавам сега и благодаря,че в Теб открих моят Небесен Баща! Амин 27април 2012г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове