2012/05/21

ПОЗНАВА ЛИ ТЕ ГОСПОД

Когато хората са далеч те се очуждават. Бог иска нашата близост, хората се сближават когато са заедно. Яков 4:8 Приближавайте се при Бога, и ще се приближава и Той при вас. Измивайте ръцете си, вие грешни, и очиствайте сърцата си, вие колебливи. Човек може да ходи на църква и пак Бог да не го познава. Имало е причина Той да не ни познава, ако ние Го познаваме и Той ще ни познава. Матей 7:17-27 Също така, всяко добро дърво дава добри плодове, а лошото дърво дава лоши плодове. Не може добро дърво да дава лоши плодове; или лошо дърво да дава добри плодове. Всяко дърво, което не дава добър плод, отсича се и се хвърля в огън. И тъй, от плодовете им ще ги познаете. Не всеки, който Ми казва: Господи! Господи! ще влезе в небесното царство, но който върши волята на Отца Ми, Който е на небесата. В онзи ден мнозина ще Ми рекат: Господи! Господи! не в Твоето ли име пророкувахме, не в Твоето ли име бесове изгонвахме, и не в Твоето ли име направихме много велики дела? Но тогава ще им заявя: Аз никога не съм ви познавал; махнете се от Мене вие, които вършите беззаконие. И тъй, всеки, който чуе тия Мои думи и ги изпълнява, ще се оприличи на разумен човек, който е построил къщата си на канара; и заваля дъждът, придойдоха реките, духнаха ветровете, и устремиха се върху тая къща; но тя не падна, защото бе основана на канара. И всеки, който чуе тези Мои думи и не ги изпълнява, ще се оприличи на неразумен човек, който построи къщата си на пясък; и заваля дъждът, придойдоха реките и духнаха ветровете, и устремиха се върху тая къща; и тя падна, и падането й бе голямо. Причината не е вярата, вършили сме беззакония и поради тях Бог не ни познава. Лъжливи пророци, които дават фалшиви плодове. Вярвали са но делата им не са били угодни пред Бога. Неразумния вярващ се е учождил от Бога, той е нямал връзка с Бог поради грях или слабост която ни отделя от Бога. Разумния християнин е угоден на Бога. Да не живеем двойнствен живот /човека се срамува от света; има страх от човеци/ това не е угодно на Бог и Бог го счита за беззаконие. Какво е мнението на Господ за мен самият /самата? 2 Петрово 1:5-9 то по самата тая причина положете всяко старание и прибавете на вярата си добродетел, на добродетелта си благоразумие, на благоразумието си себеобуздание, на себеобузданието си твърдост, на твърдостта си благочестие, на благочестието си братолюбие, и на братолюбието си любов. Защото ако тия добродетели се намират у вас и изобилват, те ви правят да не сте безделни нито безплодни в познанието на нашия Господ Исус Христос. Но оня, у когото те не се намират, е сляп, късоглед, и е забравил, че е бил очистен от старите си грехове. 5 разумни и 5 неразумни…Бог знае с подробности кой ще живее и кой ще умре. Еремия 1:5 Преди да ти дам образ в корема познах те, и преди да излезеш из утробата осветих те. Поставих те за пророк на народите. Господ знае кой ще пребъдва в Него. Как ни познава Господ нас? Познава ли ме Господ като успешен християнин? Ап. Павел казва ”Да умра за Господа е придобивка”. Малката вяра има съмнения за смъртта, а голямата няма съмнения за смъртта. Имаме ли разпалена жар да служим на Господа? Нашите награди ще бъдат власт, управление и сила, а не шоколади и кока кола. Познавали ни Господ като пребъдващи християни в Него? Бог иска да види вярност в нас. Как да бъдем верни? Ако Господ ни познава, Той ще ни се доверява повече. Да преразгледаме живота си и да се покаем за малките неща, да изпитваме себе си до подробност е важно за Исус. Деяния 19:15 Но еднаж злият дух в отговор им рече: Исуса признавам, и Павла зная; но вие кои сте? Същността на християнството е да бъдем близки на Бога. Да имаме меко и смирено сърце. Изход 33:12 Моисей, прочее, рече Господу: Ето, Ти ми казваш: Води тия люде; но не си ми явил, кого ще изпратиш с мене; но пак Ти си ми рекъл: Тебе познавам по име, още си придобил Моето благоволение. Мойсей се покори и смири на Бог. Божието присъствие е святост, когато Бог познава името ни имаме авторитет пред Него. Филипяни3:10 за да позная Него, силата на Неговото възкресение, и общението в Неговите страдания, ставайки съобразуван със смъртта Му. Амос3:2 Само вас познах Измежду всичките родове на света; Затова ще ви накажа за всичките ви беззакония. Бог не говори празни приказки, да бъдем одобрени от Господ…познава ли ме Господ? Молитвата е силна и здрава връзка с Господа. Тя е сила от небето от Бога вътре в нас. Влюбен ли си в молитвата? Доколко познаваме Исус? Колкото повече се молиш стоиш в Божието присъствие. Да не отслабваме в молитва, да пребъдваме в Бога в молитва. Матей 7:13-14 Влезте през тясната порта, защото широка е портата и пространен е пътят, който води в погибел, и мнозина са ония, които минават през тях. Понеже тясна е портата и стеснен е пътят, който води в живот, и малцина са ония, които ги намират. Портата е образ на (спасението) е била тясна, стеснен е пътят до небето, малко хора вървят към стръмния път към небето. Аз вървя ли по-стръмния път или не ми харесва?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове