2012/05/29

На Бог се посвети

За да бъдеш само на Него угоден ти, всичко, което в теб противоречи и се съпротивлява на Бог намрази. Господ те чака знай, Той те обича докрай, а ти човече си признай своя грях и побързай и се покай, не се оправдавай ти, своите скришни грехове на Бог сподели, Той вижда всичко от небето и няма нищо скрито от Неговото лице и всичко излиза наяве. На Бог се посвети, за да пребъдваш в Него ти! На дявола се съпротивлявай и ще бяга от тебе той, писано е да не се плашим от сатана, а само от Господа да имаме страх и да Му се покоряваме и изпълняваме заповедите Му и да устоим докрай за да бъдем спасени и освободени от земните ни грижи! На Бог се посвети, Той чака теб, Да! Чака всеки един от нас, да каже Не на себе си, а Да! На Исус! Предай всичко твое на Бог сега и ще пребъдваш с Него от днес до вечността! Избирам днес на Бог, моя Приятел да се посветя, за да може Той да ме изгражда така както Той иска, за да раста духовно в Него, да се смалявам, а Той в мен да расте, да се покорявам и смирявам и угодна на Него да бъда аз всеки ден, минута и час! Предавам се на Тебе, Боже защото съм видяла как Ти се грижиш за моя духовен растеж, и избирам сега да Ти се посветя напълно! 29 май 2012

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове