2012/06/03

Любовта никога не отпада

-Господи , прости ми не съм достатъчно добър за теб. Правя грешки...не знам какво да направя за теб... -Дете, погледни ме със сърцето си и ми кажи Аз за достатъчно добрите ли умрях? Никой не е достатъчно добър, за да спаси сам себе си, но МОЯТА ЛЮБОВ Е ДОСТАТЪЧНА ЗА ВСИЧКИ, виж какво съм говорил в Словото си "Ако речем, че нямаме грях, лъжем себе си, и истината не е в нас. Ако изповядваме греховете си, Той е верен и праведен да ни прости греховете, и да ни очисти от всяка неправда." Достатъчно ми е "Да възлюбиш Господа твоя Бог с цялото си сърце, с цялата си душа и с всичкия си ум" и "Да възлюбиш ближния си, както себе си" и не забравяй В света имате скръб; но дерзайте Аз ПОБЕДИХ СВЕТА.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове