2012/08/24

Следвай БОГ

Единствен Той е твоя верен приятел, защитник от всички беди и закрила твоя в страдания, утеха която винаги до теб стои на ръцете Му сме ти и аз сега, врязани на дланите свързани в едно в Духа свят пред Него стоим и благодарим. Творение което Той сътвори, сега Го величае и хвали с песни и вдъхновени стихотворения. Един е нашия Цар и Неговото име е Всевишен, Господ Княз на Мира! Авва Татко, се пее в една песен, поклон Ти отдавам сега и ти благодаря за всички чудесни дела които си вложил в мен, да израсна духовно в Теб, да бъда вярна аз всеки ден и час. Чистото сърце ще види Бога, за това Те моля сега изчисти сърцата на всички Твои деца, Твоята мъдрост ни дай да пребъдваме в нея ние и любовта Ти, която си Ти да споделяме и на другите около нас. Следвай Бог само Той е изходен път от всичките ни трудности в живота! Амин 24 август 2012г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове