2012/08/24

Божията нива

На Божията нива ти ела и покори се на Отца, има за тебе Той ниви побелели с нови души безброй. Писано е: жетвата е изобилна, а работниците малко, затова молете се Господаря на жетвата да изпрати работници… Молим се като едно пред Теб, Господи работници от нас вземи и на нивата изпрати, жетвата да приберем в нови ново повярвали съдове измити с Твоята кръв, с обновени сърца, които ще Ти принасят със сърца хвала, само на Теб, Татко наш принадлежи живота ни. Ела там където те води Твоя Баща, с Него си в безопасност, за ръката Му се хвани и се довери. Ела сега на Божията нива ти, ела и на Бог се покори, Той те очаква там, не ще бъдеш сам. Ела, ела, ела верен е твоя Небесен Баща, кажи ДА! на Исус днес…решението е наше на кого ще служим и покланяме? Когато Го търсим със смирено сърце и на малкото сме верни на многото ще ни постави! Амин 18:38 вечерта

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове