2012/09/21

БОЖИЕТО ЛЕКАРСТВО

Е БОЖИЕТО СЛОВО/БИБЛИЯТА/, КОЕТО БОГ Е ПРЕДПИСАЛ ЗА НАШЕ ЛЕЧЕНИЕ И ЗДРАВЕ. Притчи 4:20-22 (Да се взима 3 пъти дневно, докато вярата дойде, след което по веднъж за поддържане на тази вяра. Ако състоянието ви се влошава, удвоете дозата, тя няма да ви навреди). Исус е Господ на моят живот. Аз съм забранил/а на греха, болестите и болките да имат сила и власт над мен! Простен/а и свободен/а съм от грях, вина, непростителност и воюване. Простил/а съм на всички, както Христос ми е простил, защото Божията любов е изляна в сърцето ми, чрез Светия Дух /Матей 6:12; Римляни 5:5/. Исус понесе моите грехове на дървото, така че да бъда мъртъв /мъртва към греха и жив/а за правдата /Римляни 6:11/. Аз съм Божията правда в Исус Христос и чрез Неговите рани съм изцелен/а /1Петрово 2:24; Исаия53:4,5/! Исус понесе моите немощи и болести /Матей 8:17/, затова аз не давам място на болести и болките /Ефесяни4:27/, защото Бог изпрати Словото си, та ме изцели /Псалм 107:20/! Отче поради Твоето Слово, аз съм победител/ка! Победил/а съм този свят, плътта и дявола, защото по-велик е Този, който е в мен, от онзи, който е в света /1Йоан 4:4/! Отче, Ти си ми дал изобилен живот; получих го чрез Твоето Слово, и този живот навлезе във всеки орган и тъкан на тялото ми като ми донася живот и здраве /Йоан 6:63, 10:10/! Небесни Отче, аз внимавам на Словото Ти, прикланям ухото си към беседите Ти, не ги отдалечавам от очите си, пазя ги дълбоко в сърцето си, защото те са живот за тези, които ги намират и здраве за цялата им снага /Притчи 4:20-22/. Както Бог беше с Мойсей, така Той е и с мен. Очите ми няма да се помрачат, нито естествените ми сили ще отслабнат. Благословени са очите ми, защото виждат и ушите ми защото чуват! Зло няма да ме постигне, нито язва ще се приближи до домът ми, защото Си заповядал Отче на ангелите Си да ме пазят във всичките ми пътища! В Твоята пътека има живот, изцеление и здраве /Псалм 91:10-11; Притчи 12:28/. Господи, аз Ти служа и Ти благославяш храната и водата ми; също така отмахваш всяка болест от мен, за това аз ще изпълня определените ми дни в здраве /Изход 23:25-26/. Представям тялото си на Господа, защото то е храм на живия Бог. Той живее в мен и Неговия живот прониква в моя дух, душа и тяло, така че аз съм изпълван/а с пълнотата на Бога всеки ден /Римляни 12:1-2; Йоан 14:20/. Моето тяло е храм на Светия Дух, затова аз изисквам то да освобождава излишните химически вещества, така,че вътре в него да има постоянен химичен баланс! Секретите на моят панкреас от инсулт да бъдат достатъчни, за да поддържат здравето ми /1Коринтяни 6:19/! Небесни Отче, чрез Словото Си, Ти Си посадил Твоят живот в мен; Той възстановява моето тяло при всяко вдишване и издишване и при всяко изговаряне на думи на вяра /Йоан 6:63; Марк 11:23/. В името на Исус Христос това, което Бог не е насадил, да се стопи и изкорени от моето тяло!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове