2012/09/22

Писмо за теб !!!

Здравей , това писмо е специално за теб ! Да , да точно така : СПЕЦИАЛНО ЗА ТЕБ ! Нарекла съм го писмо на любовта ! Защо точно така ли ? Ами защото ти си обичан , приет , уникално създаден , с огромна любов е сътворен всеки детайл от теб ! И така , това е писмо на любовта ! По света има много и различна любов , но аз искам да ти пиша за най-чистата , искрена ,свята , все поглъщаща и вечна ,с една дума БОЖИЯТА ЛЮБОВ !!! Не знам дали знаеш , но Той нашия Бог мисли постоянно за теб ! Да , правилно ме разбра точно за теб! Дори още преди да сътвори света мислите Му бяха заети с теб ! Той видя твоята форма , лице ,глас , уникалност и всичките твои добри (и не само добри ) черти .....и се усмихна ! Ти караш Вечния Творец да се усмихва ! Този , Който само каза дума и сътвори се всичко живо , небеса , води ,звездите и големите планети... се усмихва и вълнува щом те види ! Позволи Му да те обича ! Ти Го караш да се чувства щастлив . Само един твой поглед може да разтопи сърцето Му от радост !!!! Позволи Му да те обича ! Сега може би си мислиш : ".... ами аз въобще не съм идеален ." Да , така е и твоя Небесен Татко го знае . И това не е причина любовта Му да намалее. Нима не знаеш , че Той те е възлюбил преди света да стане и тази любов няма и за миг да се промени , защото Той НИКОГА НЕ СЕ ПРОМЕНЯ ! В трудните дни Той те обича , в добрите дни Той те обича , в дни на беда Той те обича , когато падаш Той те обича , когато ставаш Той те обича , защото ТОЙ Е СЪЩИЯ ВЧЕРА ДНЕС И ЗАВИНАГИ !!! Където и да се намираш , каквото и да правиш ( когато сгазиш лука ) Той е с теб !Защото ти си възлюбено Негово дете! Да ти си Негов . АЛЕЛУЯ ! Твоя небесен Татко те е положил в зеницата на окото Си , врязал те е в дланите Си и никой никога не може да те измъкне от там! Кой ще те отлъчи от Неговата любов ? О , колко превъзходно велика е тази любов към теб сега ! Чуй гласа на любовта Му , Той те кани : ... " ела , ела при мен , не се страхувай ..." Колко близко Той стои , довери Му се и позволи Му Той да те обича !!! В този свят не е важно какво мислят другите за теб ,или как говориш , или как се обличаш ... Най- важно е да разбереш Твоя Татко как те вижда : ТИ СИ СКЪПОЦЕНЕН В НЕГОВИТЕ ОЧИ ! НИКАК НЕ СИ МАЛЪК ЗА НЕГО ! От къде знам това ли ? Ами аз съм обичана от Бог , също като теб !

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове