2012/12/13

Стихове от Библията /за благословение, насърчение, назидаване и поучаване/

Божието Царство не е ядене и пиене, а правда, мир и радост в Святия Дух. /Римляни 14:17/ Където е сърцето ти, там е и съкровището ти. /Матей 6:21/ Когато изберем да сме покорни на Бог и сме вътре в Него сме защитени от стрелите на сатана. Отче молим Теб сега дай ни Твоето смиреномъдрие, да израстем в Твоята дълбочина, предадени единствено на Теб, защото Ти Си нашия Приятел и небесен Баща. Писано е 7 неща мрази Господ /Притчи 6:16-19/ 1.Надменни очи 2.Лъжлив език 3.Ръце, които проливат невинна кръв 4.Сърце, което крои лоши замисли 5.Нозе, които бързо тичат да вършат зло 6.Неверен свидетел, който говори лъжа 7.и онзи, който сее раздори между братя Ако Господ не съгради дома, напразно се трудят зидарите; ако Господ не опази града, напразно бди стражата. /Псалм 127:1/ В страха ти от Бога, не е ли твоето упование и в правотата на пътищата ти-твоята надежда? Има време за всяко нещо и време за всякаква работа под небето. Бог е направил всяко нещо хубаво с времето му, положил е и вечността в нашите сърца. Бои се от Бога и пази заповедите Му. Господи, Ти Си мой Бог, ще Те превъзнасям, ще пея хваления на името Ти, защото си извършил чудни дела, намеренията Си от древността с вярност и истинност. Бог ни заповядва днес: Слушайте гласа Ми и Аз ще ви бъда Бог и вие ще Ми бъдете народ и ходете по всички пътища, които ви заповядвам за да благоденствате. Благословен да бъде онзи човек, който се уповава на Господа и чието упование е Господ. Изцели ме Господи и ще бъда изцелен, спаси ме и ще бъда спасен, защото с Тебе аз се хваля! Амин 13.12.2012

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове