2012/12/15

Търсете Мене

Търсете Ме и ще Ме намерите, където е Духът Ми, там е свобода. Търсете лицето Ми, доверете Ми се вас чакам на утринта, вас чакам! Не търсете нищо от този свят на лъжа, сърцата си предайте на Мене за да ги успокоя и направя меки в Моята ръка. Не се отклонявайте от пътя Ми и ще бъда с вас до свършека на века. Търсете Ме, предайте си живота на Мене сега и ще ви направя нови цветя, които засадени в градината Ми, никога не увяхват, защото са поливани всеки ден от Мен! Търсете Ме всеки ден и пребъдвайте в Мен, приближете се до Мене и се заслушайте какво ви говоря! Дух на нова радост изпращам върху всички вас, дух на мир, правда и благословения от Небето! Ръцете си нагоре повдигнете и всичко, това приемете и Ми благодарете! Моето сърце казва днес, Татко лицето Ти ще търся аз, всеки ден, минута и час! Благодаря Ти, за любовта върху всички нас.Слава и почит само на Теб,Исусе! Амин

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове