2013/03/11

ЖЕНИТЕ НЕ СЕ ОЦЕНЯВАТ СПОРЕД ОТГЛЕЖДАНЕТО НА ДЕЦА

Радикалното учение на Иисус за женската същност продължава! Това кара човек да се чуди, какво биха направили много религиозни хора, ако Иисус се появи днес! (Може би, Той го прави и ние всички Го разпъваме отново, така да се каже). Отношението Му в (Лука 11:27-28) може да бъде едно от най-трудното за разбиране от религиозните хора. Обикновено, Иисус беше активен в Своето учение. Той използваше събития и ситуации, които ни учат на истината така, че ние рядко Го виждаме да реагира. Но когато ни учи, виждаме от реакцията Му, колко е ядосан Бог от греха! Това е едно от нещата през онези времена! Един ден, една жена похвали Иисус позовавайки се на това колко би трябвало да е щастлива Неговата майка, че е родила такъв прекрасен син. Тя просто каза: ”Блажена утробата, която Те е носила и гърдите, от които си сукал”! Тази жена не мислеше нищо лошо, но Иисус я смъмри и смъмрянето Му не беше нежно! Напротив, изборът на думи и словоред в гръцкия текст показват, че смъмрянето Му беше остро и тежко! Иисус изглежда беше дълбоко обезпокоен от женското отношение на жена в чисто репродуктивен план. Това бързо подтиква един книжник да отбележи, че „Иисус ясно чувства необходимостта да отхвърли образа на жената, като машина за бебета”. Отглеждането на деца е нещо прекрасно! Но Исус учеше, че не трябва да се покланяме на отглеждането на деца. Това не трябва да бъде стандартът, по който животът на жената, трябва да бъде измерен. Той като, че ли се притесняваше, че жените не виждат себе си, така както Бог вижда тях. Изглежда Той беше обезпокоен, че жената не гледаше на себе си както я вижда Бог. Иисус, изглежда използваше всяка възможност да промени техния начин на мислене. Беше интересно за мен, опита, който имах в една Африканска страна през 1983г. На тази мисия където нашите африкански сестри бяха домакини, всяка една жена от нашата група, беше свързана с жена от групата на домакините. Веднага, в усилията си да се запознаем, моята домакиня ме попита дали вече съм се оженила, на което аз отговорих ”да”. С този отговор тя беше спокойна! Следващият й въпрос беше дали вече след това е трябвало да имам деца. На който аз отговорих не. От този отговор тя видимо беше неспокойна! Тя по същество беше затворена. По онова време, аз не знаех, че за тези жени, които по същество са женени и имащи деца, са далеч от основните неща в живота. Децата бяха единствената причина за тяхното съществуване. Беше като определение за жените. То беше тяхната измерваща летва за успех. Гледането на деца беше нещо, което отмахваше срама и оправдаваше жените! Ако разбирах това, съм сигурна, че бих могла да бъда по- сговорчива - някак! И все пак, дори и да съм била в състояние да поправя разбитата комуникация, не съм сигурна, че тази скъпа жена би могла да преодолее собственото си ограничение, за да продължи разговора. Заключението ми от тази история беше, че основната цел на мисията ни, беше да научим жените да използват Исусовия начин на живот, включително Неговото послание за тяхната равностойност с мъжете!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове