2013/04/04

Всеки ден

Всеки ден ще ставам рано и ще ти благодаря за живота,който Ти ми подари. Всеки ден щом деня започне към Теб ще викам аз със сърце смирено и търсещо само Теб,ИСУС. Ти Си причината да живея на тази земя,Ти ми даваш дихание и само на Теб отдавам хвала. Чудесен,достоен за почит Си Ти и на Теб пея сега нова песен от моята уста. Слава на Тебе,Исусе Ти Баща небесен Си наш и Приятел. Изцеляваш всяко наранено сърце,изпълваш ни с радостта Си и любовта Ти прелива в нас.В Теб сме защитени и на дланта Ти посадени и нито едно оръжие изпратено от врага срещу нас не ще успее да ни отдели от Теб,Цар и Господар Исусе!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове